Nisan 19, 2009

NOTLARIMIZDA BULUNSUN



  • Yumurta kırarken,akının ve sarısının karışmaması için,kırma işlemini buzdalabından çıkarınca hemen yapmalıyız.
  • Yeşil sebzelerin rengini korumak için,pişirirken tencerenin kapağını aralık tutmalı,ya da arada sırada açıp kapatmalıyız.
  • Bol miktarda patates aldıysanız,filizlenmemesi için arasına bir elma koymalıyız.
  • Ütünün altı lekeliyse,bunu tuz ve sirke ile ovmalıyız.
  • Evde pasta yaparken ,meyve ve şekerlemelerin dibe çokmemesi için,una bir miktar mısır unu de katarsak,dibe çökmezler.
  • Buzdolabını temizlemek için,sıcak suya bol miktarda tuz atarak suyu hazırlayıp temizliğini yapıp,kuru bir bezlede kurulamalıyız.

10 yorum:

  1. patates fikrine bayıldım.çünkü benimki hep filizlenir.

    YanıtlaSil
  2. Aşağıdaki mavi online sayaca benzer bir sayaç yüzünden başımıza neler geldi. biz kaldırdık. aynı site değil ama yine de sen bilirsin. sitende bir tutukluk var Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. :) :) :) patatesler iyi fikir bizde filizlenince ektık:) yenılerı cıktı:)

    YanıtlaSil
  4. ben de ben de! patateslerim hep filizleniyo ya. bu fikirr muthiis!

    YanıtlaSil
  5. Buzdolabı olayını denıcem sagol ;)

    YanıtlaSil
  6. canım arkadaşım bu bilgilerin okadar faydası oluyor ki teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Selam güzel arkadaşım
    ben geldim.ben yokken bana verdiğin ödül ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
    Smart ödülümü bana verdin bu konuda bilgi verirsen sayfamda ona göre yaynlayacağım.
    Tekrar çok teşekkürler canım.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  8. mısır unu olmayanlar kuru maddeleri ıslayıp buğday ununa bulayıp hazır olan kek karışımına da katabilirler bu şekildede üzümler meyveler çikolatalar dibe batmıyor sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. DUN BUGUN BUNU OKU PLS. SAYFAN YINE GUNCELLENMIYO BENDE! (BASKALARINI BILMIYORUM)

    YanıtlaSil
  10. Loricim,düiğer yerlerde güncel görünüyor,sevgiler

    YanıtlaSil


UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.