Mart 02, 2009

KAHVEMİ YUDUMLUYORUM,YAZIYORUM



İki gün önce işlerimi bitirdim ve bilgisayar başına geçtim güzel şeyler tasarlamıştım ki ekran karanlık... Hayrola ne oldu buna şimdi,hayıflanıyorum. Biraz kurcalıyorum bakıyorum bir hareket yok... Çocuklarıma telefon açıyorum .İki numaralı oğlum;
-Anne kurcalama iyice bozarsın ben gelince bakarım,diyor.
Ama benim bunu yapmam lazım.Bir numaralı oğlum bana bir şeyler tarif ediyor bende yapıyorum ama arka fondan gülüşmeler geliyor.

-Ne oldu,diyorum oğluma,

-Anne reklamlardaki anneye benziyorsun,diyor...O kadarda değil yani.Kızıyorum biraz ama ben de gülüyorum.

Kasa gitti derdi anlaşıldı.Hard disk denilen parçası bozulmuş.Neyse bugün geldi bilgisayarım.
Kahvemi yudumluyorum,mutluyum,herşey yolunda şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.