Mart 18, 2009

OLDU MU ŞİMDİ!



Yapılan bir araştırmaya göre kadınlar üretken oldukları dönemde vücutlarının kokusuyla erkekleri cezbediyormuş.

Kadınlar üremek için en uygun oldukları zamanlarda koltuk altlarında erkeğe çok cekici gelen bir koku üretiyormuş.

Hay Allah ya.. oldu mu şimdi?Acaba üreme kokusu yayıyor muyum? diye sağıma soluma bakarak mı yürüycem.
Utanırım ben yahu!
Keyfim kaçtı benim...

Birileri baksa ,yaklaşsa
"ayy acaba koku mu yayıyorum" şüphesi gıcık eder insanı.

Düşünsenize amma komik olaylar yaşanır.
Bu kokuyu bizde hisseseydik ona göre davranırdık yani...

6 yorum:

  1. SA.DAHA NELER BİR ZAMANDA ERKEKLER İÇİN SÖYLENMİŞTİ HANGİSİ DOĞRU VEYA LAF OLSUN DİYEMİ YAZIYORLAR?A.E.O.

    YanıtlaSil
  2. :)))))))İlk defa duyuyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. valla hergün birşeyler oluyor,yer değiştiriyor,bizde şaşırdık artık,hangisi doğru.

    YanıtlaSil
  4. :))) bu kokuyu merak ettim... medinem

    YanıtlaSil
  5. ne kokuymuş amma :)) bu kadar etkili olduğuna göre vay erkeklerin haline :))))

    YanıtlaSil
  6. oldumu şimdi diyorsun madem söyliyeyim canım.
    oldu oldu harika oldu. çocuk isteyenler bugün güzel kokuyormuyum diye sorsunki üreme zamanları atlanmasın dimi ama:))))
    ama sanırım parfüm sıkmamak lazım yanıltıcı olmasın. sevdim ben bunu hehe

    YanıtlaSil


UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.