Mart 16, 2009

PASTA SERÜVENİ


Doğum günü için mutfaktayım...Hamur işlerinde pek iyi değilim.
Ama hazır pasta almak istemedim, kendi elceğizlerimle yapayım dedim.

Amacım meyveli bir pasta yapmak.
Malzemeler oda sıcaklığında olacak şekilde hazırlandı güzel...

Fırın ısıtılmak üzere 150 derecede sonradan 180 derece yaparım dedim.
Kek kalıbı yağlandı hazır vaziyette,malzemeler karıştırıldı,kalıba döküldü...
Her şey yolunda gibi,fırına koyuldu.Şimdi 45 dk.yı bekliycem.Ben o arada diğer süsleme malzemelerini hazırlıyorum.Arada bir de fırına bakıyorum.
Kabarmıyor bu!
Eyvah yine mi?30 dk sonra derece aklıma geldi hemen 180 aldım ama iş işten geçti galiba...

Neyse sonunda kabarmamış bir kek çıkardım fırından.
Olsun ben onu şimdi süsler püsler hazırlarım tesellisi veriyorum kendime.Evde yapılan helede sevgiyle yapılan her şey güzeldir tesellisiyle keki ikiye bölüyorum,orta ve üstünü ev yapımı erik ezmesiyle ve kremayla süslüyorum

Doğum günü saatinde ikram edilen pasta çok beğeniliyor.
Bende çok beğendim.Keşke resmini çekseydim.
Tarif bile verdim...

3 yorum:


UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.