Nisan 04, 2009

10 PRATİK DİYET 7. VE 8. YEMEĞİ





























  • Ekmekli yaz salatası

Yaz geliyor sebzeler bollaşıyor,zaten her şey var
şükürler olsun.

Hazırlık 15 dk. / 275 kalori

Malzeme
  • 2 dilim diyet ekmek
  • 1 salatalık,1 domates
  • 1 taze sağan
  • 2-3 dal maydonoz
  • 1 dal nane
  • yarım demet roka
  • 1 diş sarımsak
  • 1 talı kaşığı z.yağı
  • 1 tatlı kaşığı limon suyu
  • 1 çay kaşığı elma sirkesi
  • tuz,kekik,pulbiber
Ekmeklerin iki tarafınada z.yağı sürüp ,fırında veya yağsız tavada kızartın.
Domates,salatlaık,soğan,roka ve diğer malzemeleri dilimleyin.
Ekmekleri servis tabağına alın.
Üzerine sarımsağı,soğanı ,domatesi,salatalığı ve diğer malzemelerle koyun
üzerine pulbiber,kekik ,sirke ve limonu gezdirin.
Bu salatayı otları değiştirerek çok sık yiyebilirsiniz.
İsterseniz bir-iki adet cevizde ekliyebilirsiniz.

  • Tavuk kıymalı kabak dolmas

Hazırlık 55 dk. / 310 kalori4 Kişilik

Malzemeler
  • 8 adet ince kabak
  • 250gr.tavuk göğüs eti kıyması
  • 2 dilim ekmek içi
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 yumurta
  • 1 su bardağı kadar rendelenmiş kaşar
  • 1 çay kaşığı muskat
  • 2 çorba kaşığı z.yağı
  • i çay bardağı su
  • tuz,karabiber
Ekmek içini sütle ıslatıp,elinizle sıkıp ufalayın.
Kabakları ortadan kesin ve içini oyun.
Tavuk kıymasının üzerine ufalanmış ekmek içini,
muskatı,tuz,karbiberi,yumurtayı,oyarak
çıkardığınız kabak içini,kaşar peynirini
(kaşar peynirinden 2 kaşık ayırın) koyarak karıştırın.
Kabakların içlerine karışımı paylaştırın.
Kabakları fırın kabına yerleştirin.
Suyu,z.yağını kabakların çevresine gezdirin,
biraz tuz serpin,üzerini alüminyon folyo ile sarın.
Önceden ısıtılmış 180derecelik fırında 20 dk. pişirin.
Bu arada folyoyu çıkarın,2 kaşık ayırdığınız kaşarı
kabakların üzerine serpin.5 dak.daha pişirin.
Sıcak veya ılık servis yapın.
Afiyet olsun!

11 yorum:

  1. Eğer diet yapıyorsan,yemekleri bir ay içine yayarak yap...

    YanıtlaSil
  2. diyet demeyin ben görmezden geliyordum kiloları şimdi zaten yazda geliyor diiye içime oturmaya başladı sen yapıyorsan diyet Allah kolaylık versin banada en kısa zamanda diyette girmeye güç versin

    YanıtlaSil
  3. sizin sitenizde sorun olabilir mi acaba? izleyenleri göstermiyor. bir de beni izleyemediğini yazmışsın yorumuna, engellendiğini de. öyle birşey yapmadım.:( tekrar beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Amin Papatya,benim diyetim çok raha t yapılan bir diyet dene derim.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ben niye izleyemediğini anlamadım.Seni izeyen çok sen kimseyi izlemiyosun.Nasıl olucak bilmem. Mail adresini bana yorum olarak yaz ben yayınlamam bi konuşalım.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel lezzeetli ve kolay görünüyor bu yemekler ellerine sağlık canım bende yavaş yavaş yapmaya başlıyacağım çok teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  8. ya üf üşenmesem de yapsam şunları. süpersin. (=

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. sa. canım ne güzel bunları hazırladığın gibi uyguluyorsun..dr perhiz yapmadan zayıflamam gerektiğini söylüyor triod dan dolayı rabbim yardımcımız olsun amin.sevgiler...A.E.O

    YanıtlaSil


UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.