Nisan 11, 2009

DEV AYAKKABILAR SERGİSİ










































Shoe Art İstanbul 1Eylül-31 Ekim 2008 kapsamında birbirinden ünlü isimlerin tasarladığı ve sayılara 100’e ulaşan dev ayakkabı heykelleri, İstanbul sokaklarında moda ve sanatı buluşturarak bir ilke imza atmıştı
.
120 tasarımcının dev ayakkabıları bu sergide yer almıştı.
Ayakkabıların boyu,1.80cm , eni, 2.60 cm ,
Ayakkabıların hepsi birer sanat eseri gibiydi.

Şimdi bu ayakkabılar bugün yapılacak olan müzayede ile sahiplerini bulacak.
En çok hoşuma gidende,bu sergiden elde edilen gelirler TEMA VAKFINA VE TÜRK KALP VAKFI' 'na verilecek olmasıdır.



13 yorum:

  1. hımm çok ilginç..
    ben ayakkabının ve ayağın küçük olanını severim ama.:)

    YanıtlaSil
  2. Ah evet hatırlıyorum tabi ki o ayakkabıları, her gördüğümde takılıp kalıyordum, çok güzel bir görüntü oluşturmuşlardı bence :)

    YanıtlaSil
  3. ya senin yazıların da bende güncel olarak görünmüyor. birşey deneyeceğim bakalım olacak mı? önce izlemekten çıkayım. sonra tekrar izlemeye gireyim bakayım düzelecek mi? :((

    YanıtlaSil
  4. evet NesTalcim bende bir çok arkadaşımda yazılarımı güncel görmüyorum.Ben de onu araştıracaktım,benden mi kaynaklanıyor acaba diye...

    YanıtlaSil
  5. ben denedim yine olmadı. :(( bende sen hariç herkes güncel. sende problemin olması büyük bir olasılık o zaman. en yakın zamanda hallederiz umarım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin yine canım. güncel görünmesen de hala bende ben sana uğrarım herzaman. hoşçakal... :)

    YanıtlaSil
  7. kelebekli ayakkabıya bayıldım, keşke segiyi gezme şansım olsa :))

    YanıtlaSil
  8. kıs güncellenmişin hatlardan sanırım bnmd sorunum 60 adet boş sayfa çıkıyor formatta yeni ama fişi çekiom kapnmıyo bilee pc by

    YanıtlaSil
  9. Evet gördüm Havvacım.Sağol

    YanıtlaSil
  10. of ben de diyorum ki: "-Dun Bugun niye hic yazmiyo kac gundur"
    kendi kendine mi duzeldi?

    YanıtlaSil
  11. Opalcim nereleri kurcalamadım ki,artık vazgeçmek üzereyken düzeldi ya..öptüm

    YanıtlaSil


UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.