Nisan 13, 2009

KADIN SÜRÜCÜLERİN HALLERİ






























Otomobil kullanan arkadaşlarım bilirler ,acemilikte kadınların titiz olmaları,biraz kuralcı olmaları nedeniyle fotolardaki gibi ufak tefek hadiseler yapabilirler.
Ama en çok kaza yapan ve kazaya neden olanlarda erkeklerdir.
Birisi ,sanırım erkektir yememiş içmemiş "Kadın Sürücü Halleri "ni tesbit etmiş.
Evet itiraf ediyorum bunlardan bir kaçını bende yapıyorum.
Ne olmuş yani...Siz arabanızı kullanın beyler.
Bir kadın sürücü gördüğünüzde içine düşmeyin,kadının arabasını sıkıştırmayın,yiyecek gibi de bakmayın.Trafik kurallarınada uyun,camdan tükürmeyin,sigaranızı atmayın.

Kadın Sürücü Halleri şunlarmış.
  1. Katlanmış aynayı açmak için arabadan inmek,
  2. Önüne aniden bir şey çıkarsa, direksiyonu bırakıp elleriyle yüzünü kapatmak,
  3. Arabayı geri vitese taktığını sanıp öne doğru fırlamak, ( bunu yaptım)
  4. Arabayı yolun ortasında bırakıp gelen geçenden park etmesini istemek,
  5. Kaldırıma 80 cm mesafede park etmek, ( bunuda yaptım)
  6. Burundan park etmeye kalkmak, (bunuda yaptım)
  7. Kimseye yol vermemek,
  8. Direksiyon karnına değecek kadar koltuğunu yaklaştırıp direksiyonu 11'5 geçe pozisyonunda tutmak,
  9. Yolu ortalarken arabayı değil kendi bulunduğu noktayı baz almak,
  10. Her türlü yokuşta el freniyle kalkmaya çalışmak ve bu esnada bol balata kokusu ve duman oluşumunu gerçekleştirmek, ( bunu erkeklerde yapıyor)
  11. 30 km ile giden kamyonun arkasına takılıp sollamadan 50 dak.gitmek.( bunuda yaptım)
  12. Kamyon geçecek yerden geçmeye korkmak ama hali hazırda 30 tane arabanın aynasını koparmış bir bünyeye sahip olmak.
  13. Geri geri gidememek.

8 yorum:

  1. evet kadın sürücüler böyle ama bunun sebebide biraz erkekler bence

    YanıtlaSil
  2. olsun yapalım bunları erkekler zaten bizi hiç çekemez buna kendi eşlerimiz de dahilll

    YanıtlaSil
  3. bende yapıyorum bazılarını ama daha acemiyim:)geri geri enssevmediğimiş bir de okuşlarda dur kalkyapmak ve park etmek :(umarım bende eşim kadar usta olurum

    YanıtlaSil
  4. sadece 10, cuyu yaptım. ama araç otommatik vitesti :)))

    YanıtlaSil
  5. sa.Canım,erkekler ne ister hanımlardan bilmemki..nette görmüştüm bayan öndeki komyon sürücüden park için yer istiyor sürücü direksiyonda cama dayanmış arkadaşı ile konuşuyor olmaz gibilerinden eli ile işaret veriyor bayan kamyonun üstüde yere kadar inen kerestenin üstünden geçip park yapıp arabasından iniyor gayet sakin şöförle arkadaşı korku endişeyle bayana bakıyorlar..bunu erkek sürücüler yapabilirmi?hiç sanmam boşluk bulunca bayanları eleştirirler..sevgiler bende listeme ekledim.A.E.O

    YanıtlaSil
  6. Bende katılıyorum ve bayanların yaptığı bu hataların çoğuna da erkek sürücüler sebep arkadaşlar.Bende bir bayan sürücü olarak bazen çok kızıp isyan ediyorum sanki tüm yollar onlara aitmiş gibi rahat ve tedbirsizler

    YanıtlaSil
  7. yaa kızlar ister inanın ister atıyo diyin ben hiçbirini yapmadım valla bak :)
    94 yılında ehliyetimi aldım,babamın arabasını kaçırarak ilk kendimi trafiğe attım atış o atış
    beyim kızıyo birazcık ama iyi araba kullandığımı söylüyo bi erkek hele ki kocalar bunu pek söylemez bilirsiniz:)
    maşallah diyin lütfen :)))

    YanıtlaSil
  8. hahhaaa cok guldum ama bir bayan olarak asla bunlari yapmiyorum

    YanıtlaSil


UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.