Nisan 22, 2009

ELLER ERKENDEN YAŞLANMASIN


Güzelleşmek için gerdirmeydi,botokstu,lazerdi v.s.,v.s...ne yaparsak yapalım eller ve boyun yaşlandığımızı gösteriyor.Bunlara pek bir çare yok gibi.
Evde ellerimi için yapacağımız çok basit bir krem yapabiliriz.Yumuşak,beyaz ve gergin bir el için;
  • 1 kaşık gliserin
  • 1 kaşık limon suyu
  • 1 çay kaşığı oksijen suyu
  • 1 çay kaşığı gül suyu (isterseniz)
Karıştırıp bir şişe içine koyun,hergün bir kaç kez kullanın.Faydasını hemen hissediyorsunuz.

9 yorum:

  1. sagol canım;;)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler paylaşımın için

    YanıtlaSil
  3. Eller çok önemli..
    Yaşlılığı hemen ele veriyor.
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  4. vall bnm ellerim berbat bi dıurumda, denicem, teşekkürler.. şahsen denemediğim krem kalmadı, inş bu olur :)

    YanıtlaSil
  5. yaa izin verirsen ben de bi kez daha bi kremi önermek istiyorum canm burdan body shopun kenevirli el ve ayak kremi çok başarılı gerçekten
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bu formülle cok kez karşılaştım ama hiç uygulamadım. bi arkadaşım yapıyordu bir ara ama işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum. siz denediniz mi?

    YanıtlaSil
  7. mutlaka denicem canım,hastanede gün boyu el yıkamaktan ,eldiven pudrasından mahfoluyor ellerim,sagol paylaşımın için:)

    YanıtlaSil
  8. ELLER ÇOK ÖNEMLİ İHMAL ETMEMEK LAZIM...

    YanıtlaSil
  9. Yıllardır bu kremi yapıyorum ve ayrıca hiç el kremi almadım.Çokta faydalı.Sevgiler.

    YanıtlaSil


UĞRADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.